Niniejsza Polityka zwrotów określa zasady dotyczące zwrotów produktów zakupionych w sklepie internetowym kuchniadladziecka.pl, prowadzonym przez ByEco Sp. z o.o., z siedzibą w Radomiu, ul. Czysta 1/1, 26-600 Radom, NIP: 7963031133.
Kontakt ze sklepem możliwy jest pod numerem telefonu: +48 535 930 960, za pośrednictwem e-maila: biuro@kuchniadladziecka.pl lub w sprawach reklamacji i niebezpiecznych przypadków pod adresem e-mail: reklamacje@kuchniadladziecka.pl.
Polityka zwrotów została opracowana zgodnie z przepisami prawa Unii Europejskiej oraz polskimi regulacjami konsumenckimi.
§2. Prawo do odstąpienia od umowy
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Konsument musi:
Przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail: biuro@kuchniadladziecka.pl lub w formie papierowej na adres: ByEco Sp. z o.o., ul. Czysta 1/1, 26-600 Radom.
Skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie sklepu lub przesłać własnoręcznie przygotowane oświadczenie.
Zwrot środków za produkt nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, z zastrzeżeniem, że Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego produktu lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego wysyłki.
§3. Zasady zwrotu produktów
Produkt należy zwrócić w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Produkt powinien być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, jeżeli to możliwe, z kompletną zawartością.
Zwracany produkt należy wysłać na adres: ByEco Sp. z o.o., ul. Czysta 1/1, 26-600 Radom
Koszty zwrotu produktu ponosi Konsument.
§4. Wyłączenia prawa do odstąpienia od umowy
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa, w tym w szczególności gdy:
Produkt został wykonany na specjalne zamówienie Konsumenta lub dostosowany do jego indywidualnych potrzeb,
Produkt jest zapieczętowany i po otwarciu opakowania nie może być zwrócony ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne,
Produkt uległ uszkodzeniu z winy Konsumenta.
§5. Reklamacje dotyczące zwrotów
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących zwrotów lub problemów z produktem, Konsument może zgłosić reklamację, wysyłając wiadomość na adres: reklamacje@kuchniadladziecka.pl.
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania przez Sprzedawcę.
W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Konsumentowi przysługuje prawo do:
Zwrotu środków w pełnej wysokości za produkt,
Wymiany produktu na nowy, wolny od wad (jeśli to możliwe).
§6. Zwrot środków
Zwrot środków nastąpi tą samą metodą płatności, jaką posłużył się Konsument podczas zakupu, chyba że wyrazi on zgodę na inną metodę zwrotu.
Konsument nie ponosi dodatkowych opłat związanych z procesem zwrotu środków.
§7. Postanowienia końcowe
Niniejsza Polityka zwrotów obowiązuje od dnia jej opublikowania na stronie internetowej sklepu.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki, przy czym zmiany te nie wpływają na prawa Konsumentów wynikające z zamówień złożonych przed ich wejściem w życie.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką zastosowanie mają przepisy polskiego Kodeksu cywilnego oraz przepisy prawa Unii Europejskiej.